Wednesday, 18 January 2012

Buat Duit Untuk Tahun Baru 2012.. ?

Apa khabar sahabat?


Saya nak sampaikan 2 berita gembira untuk anda hari ini..


Pertama sekali, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2012. Semoga tahun ini akan akan membuatkan lebih berjaya dari tahun 2011.


Tahun baru, azam pun baru.. Sudahkan anda menetapkan azam untuk tahun 2012 ini? Kalau belum, setkan azam anda segera yer..


Baiklah sahabat..


Pernahkan anda menjana pendapatan di internet pada tahun lalu? Kalau belum, mahukah anda saya tunjukkan kaedah paling mudah nak jana RM 50 pertama anda untuk tahun 2012 ini?


Oleh itu, berita baik yang kedua ialah, saya nak maklumkan bahawa sahabat saya Affendi Hussin baru sahaja memberikan satu laporan percuma bagaimana nak buat duit RM 50 dalam 24 jam..


Ianya percuma sahaja...



nadyaekin


Saya dah pun membaca laporan percuma tersebut, dan ianya sememangnya laporan yang WAJIB dimiliki oleh sesiapa sahaja nak buat di internet..


Saya sarankan anda untuk dapatkannya di:



click here!!


Download segera sebelum ia ditutup pemberiannya..




Ikhlas,
NadyaEkin

Tuesday, 17 January 2012

Sabar

Aku tetap TERTAWA walau aku sbenarnya ingin MENANGIS..
Aku tetap TERSENYUM walau aku sebenarnya KECEWA..
Aku tetap KUAT walau aku sebenarnya SUDAH LEMAH..
Aku tetap SEMANGAT walau aku TERTEKAN oleh masalah..
dan yang terpenting
Aku tetap SABAR dan memandang segalanya baik saja
walau sebenarnya hatiku sedang MERANA kerana aku tahu Allah sentiasa disisiku..♥

Monday, 16 January 2012

Silat Cekak...=)


Salam,sume....huhu...nmpk x gmbr kt ats tu n tjuk 2???
maybe rmai yg xtaw ak msuk silat cekak....hebat x?hehe..perasan la...
sbnrnye sje je tulis pasal silat nie...just nk bgtaw korg yg ak da hbs da silat cekak untuk
buah asas je baru...haha...baru smlm dpt buah yg last...byk taw buah dye...nk taw ad bpe sume??
sumenye ad 20 buah....byk kn2??
nie antare2 nama buah nye:

>Buah Pertama
>Buah Keputusan Gayung Fatani
>Buah Keputusan Sendeng Atas
>Buah Kilas Belakang
>Buah Kilas Hadapn
>Buah Kidung Kiri
>Buah Kuntau Jatuh
>Buah Kuntau Kiri & Kuntau Kiri Gantung
>Buah Kuntau Kanan Gantung
>Buah Keputusan Silat Harimau(Hentak)
>Buah Ali Patah Atas
>Buah Ali Patah Sudah
>Buah Selendang
>Buah Gari Pasung & Gari Gunting
>Buah Paras
>Buah Keputusan Pasung Kemanga
>Buah Keputusan Terlak
>Buah Keputusan Lintau
>Buah Hempok
>Buah Luncur

Bila da hbs buah asas nie maka ak n kwn2 yg laen,sumenye ad 17 org kalo xsilap msuk pringkat jtuh la pulak...eee,xsbrnye...haha..yeke?pdhal xpn....pringkt nie  sush sket la dr asas...mesti lg letih giler...kelas silat ak slalu hari isnin n rabu mlm...n rabu nie msuk kelas jatuh da...=)
k,la..nnti pulak update...byk ag cter n tlis,tp xde mse la..n xtaw nk tulis cmne...daa~~